O nas

Logo Przestrzeń – Przestrzeń Logoterapii to miejsce, które powstało z pasji odkrywania logoterapii i myśli Viktora Frankla. Tworzymy przestrzeń dla osób poszukujących sensu, a także chcących się rozwijać oraz dla tych, którzy wspierają i pomagają innym.

W Logo Przestrzeni:

  • organizujemy spotkania i wydarzenia dla wszystkich zainteresowanych logoterapią oraz dla osób wspierających innych,
  • prowadzimy poradnię oferującą wsparcie psychologiczne i logoterapeutyczne.

Nasza siedziba znajduje się w Przestrzeni Wzrostu w Warszawie
📍 ul. Czerniakowska 71/315

Zapraszamy do wspólnego odkrywania logoterapii – przestrzeni sensu, rozwoju i wsparcia.

NASZ ZESPÓŁ

Katarzyna Marcinkowska – Prezes Fundacji

filozof, doradca psychologiczny, logoterapeuta w trakcie certyfikacji

dr Piotr Szczukiewicz – Rada Fundacji

logoterapeuta, psycholog, psychoterapeuta, superwizor logoterapii

Dr Wiesław Poleszak, prof. WSEI – Rada Fundacji

psycholog, psychoterapeuta, psychoprofilaktyk

Mariusz Marcinkowski – Przewodniczący Rady Fundacji

teolog, trener rozwoju osobistego oraz członek prestiżowego zespołu Maxwell Leadership Certified Team, twórca Drogi Odważnych i Akademii Przywództwa, odpowiedzialny za konferencję GLS Polska


O nas — dane do sekcji prawnej

Podmiot: FUNDACJA LOGO PRZESTRZEŃ. :contentReference[oaicite:0]{index=0}

NIP: 5214132782

Numer rejestrowy (KRS): 0001193469
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy KRS.

Adres: ul. Czerniakowska 71/315, 00-715 Warszawa, Polska.


Product & pricing (co sprzedajemy i jak podajemy ceny)

  • Sprzedajemy usługi (kursy), treści cyfrowe, usługi cyfrowe oraz rzeczy ruchome za pośrednictwem sklepu online: www.logoprzestrzen.pl/shop.
  • Ceny prezentujemy w złotych polskich (PLN) i zawierają zerowy podatek VAT (zgodnie z możliwościami prawnymi fundacji); dla produktów fizycznych koszt dostawy jest doliczany osobno.
  • Ceną wiążącą jest cena z chwili złożenia zamówienia.
  • Przy promocjach pokazujemy także najniższą cenę z ostatnich 30 dni (lub od rozpoczęcia sprzedaży danego produktu).